סיעת ביחד – סיכום שנת קדנציה ראשונה במועצה

אביהו סופר - סיעת ביחד

בדיוק לפני שנה הסתיימה מערכת הבחירות הסוערת והמפתיעה בפתח תקווה, ואנו זכינו להיבחר למועצת העיר, כסיעה הכי גדולה במועצה, עם ארבעה חברי מועצה שנבחרו על ידכם. תודה גדולה שלוחה לכל אחד ואחת מ- 11,650 הבוחרים שנתתנו בנו אמון והצביעו עבור סיעת ביחד ביום הבחירות.

במהלך השנה החולפת זכינו להכיר את משמעות המונח "נבחר ציבור" באופן מעשי.
למדנו את כל תהליכי המנהל בשלטון המקומי, על תהליכי קבלת ההחלטות בעירייה ועוד, אך כל הזמן הקפדנו להישאר בדיוק מי שהיינו כשנבחרנו למועצה: ארבעה  תושבים אכפתיים, חלק בלתי נפרד מסיעה שלמה שעומדת מאחורינו ומתושבי העיר כולם.  אנו נבחרנו לייצג אתכם, התושבים, במועצת העיר ואנו משתדלים כל העת לעשות זאת בצורה הטובה ביותר, להיות אוזן קשבת לכל התושבים ולסייע בפתרון הבעיות השונות שמועלית בפנינו על ידכם.

לשמחתנו ולצערנו יש לנו הרבה מאוד עבודה שאנו משתדלים לעשות בצורה הטובה ביותר, באותה אכפתיות, רצינות והתלהבות שהיו לנו לפני שנה.

חשוב לציין שלא כל בעיה היא ברת פתרון, ולא בכל נושא אנחנו יכולים לסייע, אבל לשמחתנו הרבה הצלחנו לפתור הרבה מאוד בעיות  ולסייע להרבה מאוד תושבים שפנו אלינו בבקשת עזרה. העלינו הרבה מאוד נושאים חשובים לסדר היום של מועצת העיר, ואנו מתכננים להמשיך באותו קו בדיוק, ונושאים רבים נוספים מטופלים ברגע זה.

הרבה פעמים אנחנו נשאלים מה אנחנו יכולים לעשות כחברי אופוזיציה.
התשובה היא שיש בידינו לעשות הרבה מאוד.

מבחרי ציבור, כך למדנו בשנה האחרונה, יכולים להעלות נושאים בעלי חשיבות לסדר היום, ולשנות את סדר היום הציבורי במידת הצורך. בנוסף, יכולים נבחרי ציבור, גם אם הם באופוזיציה, להוביל  טיפול תקין במגוון נושאים רחב ולהביא לפתרון בעיות שונות. האפשרות לעזור לתושבים תמיד קיימת, והכל תלוי רק ברצונם הטוב של נבחרי הציבור.

נכון שבשל היותנו באופוזיציה אין בידינו תקציבים שאנו יכולים להקצות לטיפול בנושאים הקרובים לליבנו,  אבל בזכות היותנו באופוזיציה אנחנו עצמאים, ואיש אינו מכתיב לנו מה לעשות או לוחץ עלינו לפעול בניגוד לאמונתנו. דווקא החברות באופוזיציה ולא בקואליציהמ אפשרת לנו את החופש להישאר נאמנים לעקרונותינו ולהמשיך לשרת אתכם, הבוחרים, במסירות. החברות באופוזיציה מאפשרת לנו להעביר ביקורת על התנהלות העירייה כשצריך, לשאול שאלות קשות, ולהתנגד למהלכים שונים במידת הצורך.

את כל זה עשינו בשנה החולפת ונמשיך לעשות כל עוד אנו יושבים במועצה.

לפני שנבחרנו למועצה התחייבנו לפעול בשקיפות מלאה ולהביא את העירייה לעול בשקיפות. אנחנו  נבחרי ציבור מטעמכם, ואנו עובדים בשבילכם ואצלכם.

החברות במועצה נעשית בהתנדבות ואינה מלווה במשכורת. אנחנו עושים זאת מתוך אכפתיות לעיר בה אנו חיים.
אנחנו מתרגשים לראות אישה דומעת משמחה כשהבור בכניסה לביתה נסתם סוף סוף, עולה חדשה שאומרת שהיא מרגישה כאן בבית ולראות ילדים משחקים במגרש כדורסל שהוזנח במשך שנים רבות ושופץ לאחרונה.

 

אתם מוזמנים להמשיך לעקוב אחר פועלנו הציבורי ולהתרשם ממה שעשינו בשנה החולפת, בעמוד הפייסבוק שלנו, המתעדכן מדי יום,  בניולזטר שאנו שולחים מדי שבוע ואתם מוזמנים להירשם אליו, או באתר האינטרנט של סיעת ביחד.

לסיום נזכיר לכם שאנו נמצאים בעירייה למענכם, ומזמינים אתכם לפנות אלינו בכל בעיה.
072-2234440

שלכם,

נציגי סיעת ביחד במועצת בעיר פתח תקווה,
חנוך מליביצקי, גלעד שדמון, מרק ליקבורניק ואביהו סופר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *