דאגה לבטחון התושבים במקום הראשון

עורכת הדין שולי אורן, המשמשת בהתנדבות כרכזת פניות הציבור של סיעת "ביחד" קיבלה לא מזמן מכתב מרגש מבנימין כהן, המתגורר ברחוב ארלוזורוב בפתח תקווה. מר כהן הוא אדם אכפתי, ועוד לפני הבחירות המוניציפליות הוא פנה לרשימת "ביחד" והפנה את תשומת לב המועמדים לסכנה הבטיחותית האורבת לנהגים ולהולכי הרגל בצומת הרחובות ארלוזורוב-כצנלסון: מחסור בפסי האטה, כיכר, רמזור או תאורה הולמת גרמו לתאונות דרכים חוזרות ונשנות במקום וסיכנו את חייהם של הולכי הרגל.

מרפסתו של מר כהן פונה אל הצומת, ומדי פעם הוא מצא את עצמו צופה בתאונות בעת התרחשותן או בכמעט-תאונת שנמנעות ברגע האחרון. עיקר דאגתו של מר כהן הייתה נתונה כלפי הילדים שחוצים את הכביש המדובר, בדרכם לגינת יהונתן הממוקמת בסמוך או בדרכם הלוך וחזור לאחד מבתי הספר הסמוכים.

מי שמכיר את המקום יודע כי מדובר בצומת סואן ובכביש עמוס תנועה בכל שעות היום. השיפוע בכביש מונע מהפונים מרחוב כצנלסון ימינה לארלוזורוב לראות את הילדים שעומדים לחצות את הכביש, ומהפונים שמאלה הוא מונע מלראות את המכוניות המגיעות מהצד הנגדי. חסרונם של פסי האטה במקום גרם לנהגים לנסוע במהירות רבה ברחוב ארלוזורוב, והתאונות, כאמור, התרחשו לעיתים תכופות.

לאחר הבחירות הפנתה עו"ד אורן את הפנייה לאביהו סופר, חבר המועצה מטעם סיעת "ביחד" הידוע בפעילותו החברתית הנרחבת בעיר, והוא נרתם לעניין. סופר עירב את מנכ"ל העירייה מר יעקב ממן, שהנחה את יועץ הבטיחות של העירייה לערוך ביקור מיידי במקום. בעקבות ביקורו של היועץ במקום התכנסה וועדת התנועה והותקנו במקום פסי האטה על רחוב ארלוזורוב, משני צידי הצומת.

סיעת "ביחד" מבטיחה להמשיך ולדאוג לרווחת התושבים ולשרת אותם בצורה הטובה ביותר האפשרית, ומודה למר יעקב ממן, מנכ"ל העירייה, על טיפולו היעיל והמהיר בנושא.

אביהו סופר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *