ביחד מגשימים חלומות

אביהו סופר עם חנוך מילבידסקי

בתחילת אוקטובר 2015 התקבל בסיעת ביחד מכתב תודה מרגש מתושב פתח תקווה ותיק שהמתין למעלה משלוש וחצי שנים לגיזום עץ פיקוס ענק בחצרו.

המכתב נפתח במילים: סוף סוף התממש חלום של למעלה משלוש שנים ועצי הפיקוס בחצרנו נגזמו לפי הבטחה שקבלנו לפני למעלה משלוש שנים ממר ישראלוביץ נציג עירית פתח- תקוה…

התושב התלונן בעירייה על עץ פיקוס שגדל בחצר ביתו, בשכונת כפר גנים א', הגיע למימדי ענק וענפיו פלשו את אל המעבר לחצר הבית ולתוך הכביש. לאחר שבמשך שלוש שנים זה להבטחות סרק כי הנושא יטופל, ואילו בפועל לא קרה דבר, פנה התושבה למוקד הפניות של סיעת "ביחד" ושוחח עם מנהלת המוקד, עורכת הדין שולי אורן.

לאחר שיחתו של התושב עם מנהלת המוקד הגיע אביהו סופר, חברת סיעת "ביחד" בעירייה, להתרשם מהמצב. לאחר שהתרשם אישית מהנושא, חזר סופר לביתו של התושב פעם שנייה מלווה באנשי מקצוע, מתנדבים מטעם סיעת "ביחד", ולאחר מכן הם הגישו פניה בנושא למנכ"ל העירייה.

התערבותם של אנשי סיעת "ביחד", ובראשם אביהו סופר, גרמה לעירייה לבצע סוף כל סוף את חובתה כלפי האזרח וגזמה את העץ לשביעות רצונם של התושב המתלונן ושכניו ולרווחתם של כל תושבי האיזור שענפי העץ הפריעו להם בדרך קבע בשלוש וחצי השנים האחרונות.

מכתבו של התושב מצורף לעיונכם

"שלום שולי.

סוף סוף התממש חלום של למעלה משלוש שנים ועצי הפיקוס בחצרנו נגזמו לפי הבטחה שקבלנו לפני למעלה משלושים ושלוש שנים ממר ישראלוביץ נציג עירית פתח- תקוה ….

אין לי מילים שולי, להודות לכם על המעורבות היעילה שלכם לטובת שמירה על כבודה של העיריה…

שולי…אין לך מושג אפילו כמה שאני מעריך את מעורבות "יחד", כך צריך לנהוג בתושב פתח- תקוה מזה 76 שנים, ואם תרצי אספר לך איזו תקופות איומות היינו חייבים לעבור כתושבי כפר גנים א', עד שהגיע זמן העדנה הגעתם אלי כמו המלאכים, שליחיו של המלאך גבריאל.

ושוב מכל הלב אני מודה לכם ומזמין אותך בכל זמן שתחליטו, מובטח לכם חומוס טרי וטחינה המומחיות היחידה שלי בכל חיי ה"קשים".

בהמון הערכה

מימיק"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *