סיעת "ביחד" בוועדת הפנים של הכנסת בנושא פרויקט הבנייה בסירקין

אביהו סופר סיעת ביחד

פרויקט הבנייה המתכונן בסירקין לאחר פינוי המחנה הצבאי מעורר הדים רבים וביקורת בעיר, בשל תכנון הנראה כלקוי וחוסר מחשבה על ההשלכות של פרויקט בינוי כל כך גדול. חברי המועצה מסיעת "ביחד", אביהו סופר וגלעד שדמון, העלו הצעה בנושא זה, ונאלצו להגיע איתה עד לוועדת הפנים של הכנסת.

לדברי אביהו סופר, העירייה אינה נוהגת בשקיפות כלפי התושבים בכל הקשור לתוכניות הבנייה בשטח שיפונה, והציבור ניזון מרסיסי מידע בלבד כבר חודשים רבים, ללא מידע רשמי כלשהו. תושבי שוכנת בלינסון הסמוכה הקימו באופן עצמאי ועד פעולה, אך הקשרים שלו עם העירייה והסמכויות של ועד הפעולה אינם ברורים. בדברים שנשא סופר בפתיחה להצעת סיעתו לסדר היום הוא ציין גם כי עמדת מועצת העיר פתח תקווה עצמה ביחס לפרויקט הבנייה העצום שעתיד להיבנות בסירקין אינה ברורה.

תושבים רבים פנו לחברי סיעת "ביחד" בבקשה לקבלת עזרה, ובשל כך חברו חברי הסיעה, גלעד שדמון ואביהו סופר, לרמי גרינברג, חבר סיעת "הליכוד" בעירייה,  ולחברת הכנסת מירי רגב, המכהנת כיו"ר ועדת הפנים של הכנסת, שנענתה לבקשתם לערוך דיון בנושא חשוב זה בוועדת הפנים, בהשתתפות נציגי משרד האוצר, משרד הביטחון ומשרד הפנים, וכן נציגים של מנהל מקרקעי ישראל.  הדיון שהתקיים בכנסת חידד עד כמה חסרה שקיפות ועד כמה לקוי עד לא קיים היה שיתוף הציבור בנושא תוכניות הבנייה רחבות ההיקף בסירקין.

לסיעת "ביחד" חשוב מאוד לייצג את צרכיהם של כל תושבי פתח תקווה, ולהביא את דעתם של התושבים ואת צרכיהם לראש סדר העדיפויות, לצד האינטרסים הממשלתיים השונים, כך שהתושבים יילקחו בחשבון ולא יתעלמו מהם.  חברי הסיעה רואים עצמם כשליחי הציבור ונציגיו וימשיכו לעשות ככל שביכולתם לטובת תושבי העיר.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *